Happy New Year dan Selamat Kembali Ke Sekolah !

07:47

love


Hyep chingus and peeps . Haa , hari nie merupakan the first day untuk tahun 2014 kan ? So , saya nk wish Happy New Year tuk korg and saya nk minta maaf kalau saya ade buat silap ngn korang Mana laa tau kan . Kot2 ad terkasar bahasa ke , tersilap bicara ke kan ? Hehe .


Btw , hari nie jugak merupakan hari permulaan persekolahan bagy student MRSM Besut . Selamat kembali ke sekolah ye junior2 akak . Sebut psal junior , adik angkatku Zaty daa pergi mktab jugak and officially dia dh jadi student form 4 . Diorg kan ade KIKS . Sbab tu kena pergi awal . Si Aniq tu pulak dh jadi form 5 , calon SPM tahun nie . Pape pon good luck for both of you . I'll always pray your success in your life . Study hard and jgan main . Jadi student upper form nie bukan snang tau subjek dia . Semua nya critical subject tau . Haha , especially ADDMATH punye subject , haa , tu mmg subject killer .

Plus minus , adik2 saya pon dh start sekolah dh hari nie . Tnggal kite je sorg2 kat umah , jadi sleeping beauty . Haha , dh tu , tktau nk buat ape , baik tdo je . Hee ~ Adik saya yg bongsu yg umo 4 tahun pon dh skolah , makin boring laa duk umah lpas nie , job pon takde . Adehhh . Pusing2 !

Nk tanye boleh ? Hehe , cantik tak blog saya skrg ? Punye lhaa lame nk update skin baru blog nie , smpai nk patah dh tulang blakang nie . Hehe , this blogskin special for New Year taon 2014 nie . Hihi . Sape yg puji dlam hti tu , trima ksaih ye , haha *perasan laa aku nie*

Cuti untuk aku sbelum result SPM keluar pulak ade 3 bulan lagy brader . Lame gila tuu . Duduk kat umah sbulan pon dh naik boring , apalagi 3 bulan . Mak !!! Tolong ikah ! Ikah nk kerja . Huhu . Kawan2 saya pulak yg dpat SPC dh nk pergi lanjutkan pelajaran diorang dh lpas nie . Ehh , lupe nk wish . For my friends yg dpt SPC tu , congrates tau . Jgan lupa kat kitorg yg ade kat umah nie pulak . Hehe . May Allah Bestow you olls . Okay lhaa , tulang blakang dh sakit nie sbab edit blog tdi . Kena pergy dulu , Bye
!

You Might Also Like

0 comments

Kalau sudi , comment laa sini ^_^